Monday, August 3, 2009

sama tapi tak sama

sabtu pagi yg buhsan ! huh ! klu org buhsan slalu buat pa ah ? men game lerr ! apa lagi ! so, aku amek pluag nih men game. selagi aku buhsan slagi tuh la aku depan tv. men game. slagi aku men games lagi tuh la buhsan aku terhilang. haha jadi sapa2 nmpak aku men game tuh pelawa2 la aku kuar jln2. korg saggup blanja aku tgk wayang pon aku xkesa ! lala~



giler ganas game tersebut. aku rase klu real nih dah lama mampos tony hawk tuh. lebih 21047532731643751 kali ler mamat tuh jatuh dgn pelbagai gaya yg mngerikan!
kesimpulan nya men skate nih sgt lah berbahaya. pas nih kita ramai2 men game rempit lak eh !
alamak ~ sedar2 dah 1hari 1mlm la aku men game? hehe

hampeh ! roy wat problem lak pagi2 ahad nih.. dia leh togak lak smlm. ckp ri nih nak tracking? ader lak kang yg weng sampai mlm kat dlm hutan nih kang -.-" hak2! tp best la lyn roy tgh weng nih. maen 2sepet relex ja tikam budak2 nih. haha suma org dia sound. seb bek dia potong ms bekfes. klu tak tawu ler pe jd dlm hutan nun..

al-kisah ~ aku pule di melat pacat.. 3kali lak pacat hinggap kat aku. mentang2 ler aku nih berdarah manis. kan dah jadi tawa da (mereka ckp.bkn saya). yg xleh tahan tuh kat leher menatag tuh dok sedot darah aku. kne bahan melat lak dah ! cis ! xdek pot laen ke nak sedot? xpe.. mggu depan aku tracking lagi. harap2 xkne melat ler...

title tuh jgn terpedaya ae.. tuh ayat lect yg tgh pening pale. klu beliau da start pki ayat tuh makne nya ada la harapan korg nak blk awal. hehe

daa~

No comments:

Post a Comment