Monday, August 31, 2009

sober

okey. minggu nih minggu aku hang. dari hari jumaat sampai la hari senin.mn dtg punca pon aku xtawu. sempena minggu merdeka la kot.HAHA termasuk lah quiz technical communication 3 aku. yg soklan senang pon aku tak boleh nak score. 'hidup ini memang palat'.huh ! demit !

percaya xklu aku ckp kerja2 aku yg banyak tertangguh mcm tuh ja aku abaikan .langsung aku xsinggah campus. malah xterlintas pon nak berusaha siap kan kerja aku tuh.

1.assigment fiqh 2
2.lab report Epower.
3.quiz fiqh.
4.quiz Epower.
5.final project
6. ect..

kan bnyak tuh ? bukit bintang.nz garden. bersama rkn2 jd tempat aku lepak.layan pale masing2 nih. huh ! kutuk mngutuk. ketawa berdekah. bercerita kesah lama.kisah kreta2 system turbo. system supercharge. bla bla bla..memerhati rakyat kL yg tgh mabok. kenyet2 kat minah zouk. nak usha. takot 'bodygurd2' dorg sekeh pale, kang berjangkit jln terhuyu hayang lak. xjumpa jln rmh pule! xpe.

ahad.kami buhsan. sengaja cari point utk berhibur.haha ape lagi ! BBQ la ! plan yg tidak di rancang sampai saket perut aku layan mereka nih. western food punya pasal la.ape lg.
xsentuh nasi lagsug beb gua ckp luu !haha dari buka sampai ke sahor.. mat saleh la konon. sampai jumpa buka blk baru la sentuh nasi. org trawikh kami dok layan techno kat rmh.angguk2 pale sementara tggu ayam ngn dagig tuh rentung. ape laa jd ngn kami nih.. haih -.-"

puas angguk2 kat rmh.kami round kL mlm merdeka. cari function nak goyang2 pungug. hampeh ! jammed la pulek. igt kan rakyat kL yg buat function. rupa nya brother2 nih yg dok sebuk regroup. nak tgk ic la. lesen la. rod tag la. sit belt la. dress ktorg pon di tegur nya beliau ? bodoh la ko nih ! suka ati la kami nak pki apa ! bkn nya xpki baju. mlm tuh pale aku hang skali lg. ram aku 512 ja atau. memory full. xpe.

lab report aku yg memkn masa 3, 4 hari.aku siap kan dlm masa 1mlm. dan hang aku masih berbaki lg sbb xcukup ketiduran. klu korg terserempak ngn aku. dan tetiba aku hang mcm org hilag igtan. cepat2 tekan Ctrl + Alt + Delete k!

3 comments:

  1. gierr enjoy aje ko nih..ish ..ish.. dan ish lagik!

    ReplyDelete
  2. mi...
    kasi tmbah ram la.. baru lju..
    hahaa..
    rilex la..
    ko leh rilex pale ko ngn aktiviti yg bnyk..
    dgn bdk2 kerek..
    x la tension sngt ...

    ReplyDelete
  3. kadang2 tak sempat follow up bro ngn mereka.
    fhm2 la bmi.
    kasi balancing skit baru ok kot?
    haha

    ReplyDelete