Friday, August 7, 2009

meteor jatuh kat one utama !!


just nice..

*perlu di igt. blog ini di update pada jam 2 a.m.segala kesalahan semasa mengeja ataupon mengayat di pohon maaf. kalau da serius sgt laa..
okay..secara ringkas nya kami ke 1utama lapas solat jumaat. yg pada masa itu kesesakan lalu lintas amat la serius (biasala kl kan). mangsa utama kejadian itu ialah didi. beliau la org yg paling berapi menunggu kami *haha padan muka.. motif utama activity kami ialah enjoy.shopping.men boling.karoke.dan... ma
kan sepuas2 nya !
so, setiba nya di 1u. kami cari mcD dulu. lapa nih.. ciken mcD la! baru kenyag perot ! hehe then, shopin'. tecabot gak lutut aku nih ikut mereka shopin'. last2 kasot sepasang ja ? hampeh -.-" jadi la~ dari tak beli pape kan? kan senang klu di category kan window shopin'. xler panjang 'karangan' aku nih.
lepas perot kenyag. puas window shopin'. g bowling pulak ! yeay ! jom ! tp yg xbest nyer aku 'terkalah' pulok dis time. ceh ! xpa.. ball tuh beminyak. licin. susa mawu baling maa.. hehe okay. aku jujur. actually da 8bulan aku xmen bowling. mybe sbb tuh la aku 'terkalah' ngn gurl. arkh ! repeat next time laa ! habis cita. ngee !
*aku yg H tu..
jom karoke ! tp siyes. aku leh bwk 4 lagu ja.bia btl?! tuh pon 2lagu aku tarik tiggi giler. mcm teh tarik mamak seh ! hehe sampai pancet2. biasa la. aku pon bukan amek class vokal pon kat campus. so, fhm2 la kan.. lala~
huh ! ngantok nih. malas nak cita lg dah. pas karoke.mkn.pastu blk aku drive. men kat mrr2. siapa yg terlibat tuh tawu la cita apa yg brlaku. kan? hik hik hik
gree ! haha =D

out of cntrol. sonok nyer psl ! hehe

OPP ! kejap2. aku dpt adia beb ! hasil aku membodek beliau. ngee ! saje2 ja. besday boy nak ngade2 last week. skali.. dpt jgk daa~ hik hik hik sonok nya..

kecik.chumel.nih klu bunyi nih kuat tak eh ? hehe xbangun jgk tak tawu la.

*thx to wani.for da 'jam'.chumel. annis for da mcD. didi for da dinner.. mereka suda. anda bila pula ?

No comments:

Post a Comment