Tuesday, July 28, 2009

buletin 1.30

sari berita utama..

isu kehangatan rakyat di bmi xdek duit semakin hangat beb ! di ketuai mael. jadi rambo kat hostel. memburu bdk2 yg ada duit. aku lak mkn nasi kosog lauk kicap kat rmh. elok2 smlm ada lebih rm10. habis trus.. kecian pulok tgk mbr blk clinic tuh nak mkn. pinjam kan la rm10. erk ? telepas ckp ! mampos pasnih rakyat carik aku nak pinjam duit ! DUIT HABISS DAH WEI haha


huh ! hujan buat show kat luar la pulok. tarik selimut sedap nih ! ceh ! terkenag lak kat bpk aku kat opis tuh. ayat xblh blah klu aku ponteng nih mawu merah muka aku (klu bpk aku pki tgn kanan la . harap2 pki tgn kiri ) gree ! dah ler single class ja hri nih. kasi la jadual full 1hari ! baru sedap aku ponteng ! pegi jgk laa.. kang jd isu hangat lak kang.



agak2 rambut aku nih pak cik ted (cik wan) marah tak ek ?


DING DONG encik postman laju smlm dtg blk :

p : sory bang. smlm tak jumpa rmh la. tuh yg tak dpt hantar barang tuh.

a : eleh~ dah lalu depan rmh aku sampai 3 , 4 kali pon ko kata xjumpa2. lagi mawu cover line.

p : eh ? mn ko tawu nih ?

... kan bodoh sombog nama nyer tuh ? malu nak bertanya. bangang. bangang. bangang.


yeay ! hadiah hari tua aku dah sampai ah. FROM : kak lela. TO : besday boy yg baru baek demam -.-" t-shirt sempoi pemberian ikhlas. best giler uh. sempoi2 la best. pasnih aku kene ada peguambela la jwb nyer. xkan nak buat muka tebal je hari2 pki t-shirt yg sama.lala~ (kak lela da start buat muka bangga)












No comments:

Post a Comment