Tuesday, July 28, 2009

kejadian aneh !

hari nih bnyak benda2 pelik berlaku. huh ! hilang saba aku nak bukak entri ri nih.

haa.. benda pelik yg pertama berlaku keatas dirikuh ini ialah~ jeng jeng jeng ! <--- *sound trek kasi gempak sikit ! aku bangun AWAL beb ! wah ! mcm xpercaya kan ? slalu kemaen liat la shial nak bngun. alaa.. mcm la korg pon bangun pagi sgt. lala ~ jadi, bermula la dunia propaganda aku bangun awal di ini sem. haha poyo jek ! -.-" padahal ubat da tersidai atas meja tuh. damn ! ubat !

aneh lagi pelik bukan ? semlm badan aku paneh tahap melampau hri nih da baek ? aik ? xsempat aku nak takot kan dean ngn wabak h1n1. cepat ja aku bayek ! ceh ! miss lg aku nak april fool dean tuh ! ngee !

mari sini bdk2 bmi. aku ada bukti kukuh utk korg! khabar angin yg mngatakan aswadi adalah top lect kat bmi ada lah tipu belaka ! mugkin dari segi apakah aku tak pasti. menyebabkan class microP aku ngn aswadi pagi nih 3org ja ?! bia btl ! 3org ja beb ! klu xcaye tnye beliau. sumpah aku tak tipu ! -.-" nih mesti case aswadi suka bagi hw melampau giler ramai nih.. haah ! homework ! aku xstart apa2 lagi nih. cis ! leceh btl la beliau nih !














p/s : wat hw jap weh ! <----- ni pon perkara aneh.yg terakhir hari ni

No comments:

Post a Comment