Thursday, January 20, 2011

ini apa yang aku rasa. warkah pinta kemaafan dari aku.

yup. aku mula rasa apa yang pernah aku rasa. skali lagi aku mula rasa aku kehilangan orang yang aku sayang. mungkin pada hakikat dia tak jauh pergi dari aku. pada zahirnya dia jauh dari mata aku. tapi dlm hati aku dia tetap dekat. namun itu semua pada hakikat. hanya pada aku. tak tahu pada hati dia.

yup. mungkin aku lupa diri masa aku bahagia. mungkin aku tak pernah terfikir apa bakal terjadi pada masa akan datang. mungkin aku langsung tak menyedari. mungkin aku tak pernah mintak semua ini. dan mungkin aku tak cukup bersyukur pada Allah apa yang aku miliki. sehingga kan Allah tarik semua nikmat yang aku pernah rasa. tapi sekarang menyesali nya tidak lagi berguna.

aku mula kehilangan kehidupan aku yang aku sendiri ikhlas aku bahagia. aku mula hilang rakan2 seperjuangan aku sekali lagi. aku mula hilang rakan2 karib aku. aku mula hilang teman hidup aku. dalam sekelip mata. yang tidak di duga. Ya Allah, kuat kan lah aku. tabahkan lah aku.

kadang2 aku rasa ingin membetulkan semua keadaan. bukan kadang2, slalu nya. tapi aku tak diberi peluang. atau aku sendiri tidak mencari peluang ? yup. aku lupa diri lagi. sekarang apa yang aku ada ? apa yang tinggal lagi untuk aku ?

aku pernah rasa kan ini satu masa dahulu. namun aku cuba bina kembali. setelah apa yang aku miliki aku lupa diri. aku tutup mata apa yang pernah terjadi. aku tak mencari ikhtibar apa yang pernah aku lalui. SALAH AKU SENDIRI.

perlu ke aku cari kembali apa yang pernah aku miliki. kehilangan sesuatu dan aku gantikan yang baru? aku lakukan apa yang pernah aku lalui? tapi mampukah aku ? tak apa. aku cuba sesuatu yang baru. kehidupan aku sambung apa yang aku kehilangan dan ku miliki sekarang ini. hidup menyendiri.

AKU TAK KUAT LAGI. AKU PERLU PERGI.
TERUS KAN HIDUP DALAM KEMPOMPONG SENDIRI.
TERIMA KASIH ATAS APA YANG AKU PERNAH MILIKI.
DOA AKU YANG TAK TERMAKBUL PASTI AKAN DATANG SENDIRI.
MAAFKAN ATAS SEGALA KESALAHAN YANG PERNAH AKU LALUI.

yang kini hidup sendiri,

Photobucket

1 comment: