Wednesday, December 2, 2009

kejadian yg kebetulan

minggu lepas aku blk kmpg. buhsan giler ah aku lpk jb nih. mbr2 ada yg belom cuti la. ada yg stay kL la. so, aku amek keputusan lari blk kmpg. pe lg klu x aku mencari cousin aku. mmg aku tuang diesel kat tank legend ko klu ko sembunyi, nadzri ! muahaha !

raya aidiladha taun nih xbrapa meriah la. sejak arwah nenek blah mak aku tu ninggal. kmpg aku jadi sunyi. xmeriah lg. nih kan lg parents aku xda. xda la gurau senda ngn dorg time2 raya nih. 'cepat2 la blk ya ayah. xlarat la nak bangun pagi hari2 hantar bdk tu g tuisyen. hehe '

sabtu ahad pon ko bantai tuisyen jgk ?? nak ot pon jgn la wekend. akupon nak bantai lepak gak bai ! -.-"

eh ? mcm dah jauh menyempang ja aku nih? sbnrnya point entry aku kali ni kesah 'kejadian yg kebetulan'


okey ~ kat kmpg mggu lps ada kenduri kawen. klu yg sebelom nih aris ariwatan yg slalu handle mlm rewang kmpg ktorg. yg kali nih man kidal lak nak tunjuk belang (hitam putih). HEHE xtawu la brp ramai artist kat kmpg aku tu kan ?

sebok2 org nak kawen tu, sempat lg pkck aku sebok pose ngn man kidal. tu klu x niat nak blagak ngn mbr2 tu, mesti niat nak menunjuk2. aku dah agak da ! just sbb baju dia sama ngn man kidal je pon. telah berjaya dia menjeleskan aku ! hisy !

padehal aku ada kemeja sebiji ngn dorg. ni gara2 aku mls nak gosok kemeja la nih. klu x aku pon kebetulan jgk kan ?

No comments:

Post a Comment