Wednesday, October 20, 2010

pesanan buat kekasih

alhamdulillah.. aku dapat practical kat jb. tp buleh ke aku hidup kat sana ? aku dah terbayang life aku g kerja blk kerja g kerja blk kerja. mesti buhsan kan ? tp aku ada pesanan utk dia.

1. yup ! saya tau saya jauh. saya pergi sana sebab rezeki saya kat sana, awak.
2.saya pergi sekejap je syg. nnt dah habis practical saya ada rezeki saya degree. kita leh g class sama2 lg k.
3.saya ada kat jb je lah syg. bkn saya fly jauh2 sgt.
4. tak semesti nya saya tak pernah ingat awak. tak pernah rindu awak.
dan tak nak jengok awak langsung.
5.saya support awak amek degree k. give and take.
6.doakan saya selamat practical + rajin bangun pagi + rajin jaga attendence.
7.saya sayang awak.
8. and i will always miss you.
9.janji ye. kita bahagia selama2nya. saya akan tunai kan janji saya.
insyaAllah.

" burung merpati tulung saya hantar surat nih kat dia ye "



Photobucket

No comments:

Post a Comment