Thursday, June 10, 2010

kira bulan..

Malam ini badan aku diselebungi kesejukan dingin sebuah pendingi udara. dan mata pula mula berasa perit menahan ngantuk. otak aku pula melayang2 terigat kan engkau. yg ketika ini sedang berkhayal dalam tidur.tersenyum...

Yup ! mungkin dah takdir hidup aku dengan engkau. bila mengimbas memory aku, langsung tak terlintas utk aku sendiri menentukan yang takdir hidup engkau utk aku, kan ? tp aku percaya. takdir kita sama. kau dan aku. dah kata itu.

Jujur, aku hanya seorang lelaki yang mungkin masih belom sempurna. tp hidup aku sempurna dengan kehadiran engkau. aku juga punya impian utk sempurnakan hidup aku. dan aku harap kau blh bantu.

Aku juga tak salah kan mereka yang gagal menyempurnakan hidup aku. malah aku bersyukur, kau masih ada utk aku. aku anggap semua yang pernah terjadi itu ada lah milik Allah. terima kasih kerana kau hadir sejak saat itu.

Mungkin cinta aku tak seagung milik Nabi Muhammad utk Khadijah. tak sehebat milik Zhulaikha kepada Nabi Yusuf. tapi terima lah aku seadanya sebagaimana Adam dan Hawa. kekal nya zuriat mereka sehingga hari ini.

Ya Allah,
sesungguh nya dia adalah insan yg dicipta dari tulang rusuk ku.
Kau panjang kan lah pertemuan dia dan aku.
kepada Mu kupanjat kan mohon ku.
bersyukur aku dia utk ku.
amiin.


Mungkin kau kata entry aku ini jiwang. depan mereka. dan aku akan jawab : pernah tak aku ikhlas di khalayak ramai. depan computer ? terima kasih untuk semua. entry ini hanya dimuatkan untuk menghargai engkau dalam diari aku. Nur Izzati. aku bukan lelaki ego tak nak lafaz aku cinta engkau depan mereka. i lurve u sayang. selamat malam... ^_^

4 comments:

  1. hahahahah .............balik siap lerrr....huhuhuh............nanti yerkrkkkk...hahahahahahahahahahahah

    ReplyDelete
  2. wow..is it true..?ape hubungan ko ngan izzati tu?hm..dia budak baik tau..jgn buli dia..

    ReplyDelete
  3. huh ! aku belom wat pape lg ko dah nak buli aku eh ajim ? -.-"

    jannah : hehe fhm2 la. dia budak nakal la. aku yg kene buli ^_^

    ReplyDelete
  4. hehehe.waaaaaa..
    gud gud gud.

    ReplyDelete