Friday, March 26, 2010

what you see. its not always you got.

aku buhsan dengan life aku.
aku tak nak life aku yg ini.

masalah aku nak buang jauh2.
study aku berselerak.
kerja aku semua nya terabai.
class? yup.aku buat mcm sampah.

otak aku xberfungsi sepenuh nya.
semangat aku hilang kadang kala nya.

aku nak start blk dari mula.
aku nak cari aku yg ceria.
nak yg bersemangat.
aku nak jadi aku.

eh ? aku hilang diri sendri ?
mn aku yg sebenar pergi?
mn 'sengat' aku seh ?

apa korang tau.
korang tau diri korang.
masalah korang.
dunia korang.
dunia aku korang buat tak tau

yela.
korang datang dunia aku..
buat2 tanya kenapa dunia aku berselerak.
tp ada korang bantu ?
atau korang lagsung xtanya. kan?

tak kesah la der..
aku dah nak okey.
terima kasih kepada individu yg ambil berat
bila aku 'mati' sendrian.

aku nak korg happy selalu bila dengan aku.
macam dulu..

5 comments:

  1. u refused to.
    bukannye takde org kesah.
    syg kan, as ur ex, i couldnt be ur bestfriend like b4.
    like how we've known each other since form 3.
    takpe. i tried..

    nice pic, i love u-know. ;p

    ReplyDelete
  2. haah. aku sedar aku ramai kawan.
    walaupon xsemua.
    tp still ada lg kwn yg ambil berat pasal aku.
    thx a lot. aku hargai korang.

    ReplyDelete